ATM logo

הדרכה לשימוש ב-א.ת.מ.

את"מ – אסף תזרים מזומנים

כללי

מידע כללי

הגיליונות הקיימים בתוכנה: ראשי, תנועות צפויות, קופת שיקים (שיקים לניכיון, שיקים למשמרת, קופת מזומן, קופת סליקת אשראי), אובליגו, ערבויות, פקדונות, בטחונות מוחשיים, הלוואות, תזרים מזומנים מפורט, מילוי דפי בנק והגדרות. הסבר על כל אחד מהגיליונות יובא בהמשך.

ניתן לייבא לתוכנה מידע ממקורות שונים (למשל: דפי בנק מאתר הבנק, תנועות הנהלת חשובות מתוכנות הנהלת חשבונות שונות) בלי צורך בהקלדה ידנית על ידי לחיצה במקור על ייצוא לאקסל. לאחר מכן על מנת שדפי הבנק או המידע שלכם יקלט ב"א.ת.מ", יש ללחוץ בתוכנה על "הדבקת ערכים", על מנת שכל הפונקציות בתוכנה ישמרו.

מקרא סימנים

הגדרות

מומלץ תחילה להיכנס לגיליון זה ולהגדיר את כל הדברים הבאים, לפני תחילת השימוש בתוכנת את"מ.

תחילה יש להקליד את שם החברה, שם הבנק ומספר החשבון במקום המתאים, נתונים אלה יופיעו בגיליון הראשי באופן קבוע.

מומלץ להסתכל על דף הבנק שלכם לאחר שהעברתם אותו לאקסל, ולעדכן לפיו את ההגדרות הבאות:

סגנון דף הבנק – חובה/ זכות, +/-.

סדר התאריכים בדפי הבנק- סדר התאריכים עולה מלמעלה למטה/ עולה מלמטה למעלה.

באיזה שם לזהות בבנק פרעון שיק?- תסתכלו בדפי הבנק באיזה שם מופיע בפרטים פרעון שיק והקלידו את הביטוי או חלק ממנו.

באיזה שם לזהות בבנק משיכת מזומן באמצעות שיק? – תסתכלו בדפי הבנק באיזה שם בפרטים מופיע משיכת מזומן והקלידו את הביטוי או חלק ממנו.

באיזה שם לזהות בבנק החזר שיק ששולם? – תסתכלו בדפי הבנק באיזה שם בפרטים מופיע החזר שיק ששולם והקלידו את הביטוי או חלק ממנו.

הגדרות

באיזה שם לזהות בבנק החזר שיק שהתקבל? – תסתכלו בדפי הבנק באיזה שם בפרטים מופיע החזר שיק שהתקבל והקלידו את הביטוי או חלק ממנו.

הגדרות נוספות שלא תלויות בדף הבנק:

עד כמה ימי פיגור אפשר לפרוע את השיק מתאריך הערך שלו? – יש למלא לפי ההסכם עם הבנק, אחרי כמה ימי פיגור קבעתם שאפשר לפרוע את השיק לאחר שתאריך הערך שלו עבר.

לאחר כמה ימים מפירעון צ'ק הסטטוס שלו ישתנה אוטומטית לפנוי? – יש למלא לפי הצרכים של החברה וההעדפות שלכם, מתי אתם מעוניינים שהשורה תתפנה ותוכלו להקליד מידע חדש.

אשראי בבנק- יש למלא לפי ההסכם עם הבנק, מהו האשראי הבנקאי שלכם. מידע זה יסייע במתן תמונה מדויקת באובליגו, הדגשה בתזרים במקרה ואתם בחריגה, וגם קו חריגה בגרף תזרים המזומנים.

מאיזה תאריך בדפי בנק להתריע על שיקים שחזרו מלקוחות? – מאיזה תאריך המעודכן לפי דפי הבנק אתם רוצים שתופיע הודעה בגיליון הראשי ששיק של לקוח חזר.

מאיזה תאריך בדפי בנק להתריע על שיקים שנפרעו לפני מועד פרעונם? מאיזה תאריך המעודכן לפי דפי הבנק אתם רוצים שתופיע הודעה בגיליון הראשי ששיק שנפרע לפי מועד הפרעון שלו.

 

 

ראשי

בגיליון זה מכניסים נתונים לגבי תשלומים או תקבולים מסוגים שונים (למשל: צ'ק, חיוב, זיכוי, תשלומים כ.א.,). תחילה יש לבחור את סוג הנתון, ולאחר מכן יש לציין תאריך, ובמקרים בהם מזינים צ'ק או כרטיס אשראי יש להזין גם מספר אסמכתא.

מומלץ להכניס מידע נוסף בפרטים על מנת שיהיה מעקב אחר ההכנסות וההוצאות. בעמודה השמאלית ממלאים את הסכום, בכל יתר העמודות שאינן בתכלת או טורקיז לא נוגעים. הסטטוס של כל תשלום/תקבול מתקבל מהנתונים שהוזנו במילוי דפי בנק. בנוסף, גם יתרת פתיחת החשבון מתקבלת מהנתונים שהוזנו במילוי דפי בנק. לחיצה על התא בו כתוב הסכום שישנו ביתרת הבנק, תעביר אתכם לגיליון דפי בנק. במידה וישנה קופת מזומן, צריך להקליד את הסכום שישנו בה. גם בקופה זאת, לחיצה על הסכום בקופת מזומן תעביר אתכם לגיליון קופת מזומן.

ראשי.

בטבלת הבנק כל הנתונים מתקבלים מגיליון זה וגיליונות אחרים ואין לגעת בה (להוסיף/למחוק מידע) כאשר הסטטוס של פקודה מסוימת הוא פנוי – המידע באותה שורה נצבע באפור ויש קו חוצה, זה אומר שהסכום האוטומטי הוא 0, והפקודה בוצעה כבר.  כל הנתונים מהעמודה "סכום אוטומטי" מעוברים אוטומטית לעמודה של הבנק.

התאריך הראשון בטבלת הבנק בהתאם לתאריך האחרון שהוקלד בגיליון מילוי דפי בנק, וממנו ישנם תאריכים חצי שנה קדימה.

צ'ק שנפרע הופך לסטטוס פנוי בתום התקופה שהוגדרה בהגדרות, מתאריך הערך שלו. בנוסף, בהגדרות ניתן לקבוע תוך כמה זמן לאחר פירעון הצ'ק סטטוס הפעולה יהפוך לפנוי.

תזכורת- אם מופיע תא הצבוע באדום במקום תא הצבוע בטורקיז בעמודה של חיוב/זיכוי- תשלום/תקבול, סימן שישנו מידע שלא מילאתם בשורה זאת. חובה להשלים את המידע החסר לפי העמודה בה חסר המידע.

כאשר יש חריגה ממסגרת האשראי בבנק, השורה החריגה נצבעת באדום בהיר. את מסגרת האשראי יש להגדיר בגיליון ההגדרות.

כאשר מגדירים חיוב או זיכוי בטבלת התשלומים/זיכויים הם יתעדכנו לפי היום שבו מבוצע הזיכוי/חיוב. כאשר מוקלד בטבלת התשלומים/זיכויים צ'ק שנפרע טרם מועדו, תופיע הודעה "יש צ'קים שנפרעו לפני זמן פירעונם – סך צ'קים". לחיצה על הודעה זאת תעביר אתכם לטבלת פירוט הצ'קים שנפרעו לפני זמן פירעונם. על מנת שטבלה זאת תתעדכן יש ללחוץ על פונקציה "רענן את הכל" בלשונית נתונים בסרגל התוכנה.

בנוסף אם ישנם צ'קים מלקוחות שחזרו, תופיע הודעה צהוב על רקע אדום עם מספר צ'קים שחזרו מלקוחות. לחיצה על הודעה זאת תעביר אתכם לטבלת צ'קים שחזרו מלקוחות. על מנת שיופיעו צ'קים מלקוחות שחזרו בשורת ההודעות, יש לעדכן בגיליון ההגדרות את מילת הזיהוי בדפי הבנק לצ'ק שחזר. על מנת שטבלה זאת תתעדכן יש ללחוץ על פונקציה "רענן את הכל" בלשונית נתונים בסרגל התוכנה.

אם טיפלתם בצ'ק הנתון, ניתן לשנות בהגדרות את התאריך ממנו תנתן התראה לגבי צ'קים שחזרו מלקוחות או צ'יקים שנפרעו לפני הזמן.

כאשר ישנן פעולות בתנועות צפויות שהגיע תאריך היעד שלהם (תקבולים או תשלומים) תופיע הודעה בגיליון הראשי עם מספר הפעולות תקבולים שלא בוצעו ומספר פעולות התשלומים שלא בוצעו ויש לטפל בהן. לחיצה על הודעה זו תעביר אתכם לגיליון תנועות צפויות על מנת שתוכלו לראות את הפעולות שלא בוצעו.

כאשר מופיעה הודעה המתייחסת לקופות צ'יקים, המשמעות היא שישנם צ'יקים שהגיע זמן פירעונם וניתן להפקידם. לחיצה על ההודעה תעביר אתכם על קופות הצ'יקים על מנת שתוכלו לראות איזה צ'ק ניתן להפקיד.

בגיליון הראשי ישנו קישור "אישורים לצורך ניכוי מס" המוביל לעמוד "ניכוי במקור" באתר של מס הכנסה בצד ימין של הגיליון. לחיצה על הקישור תפתח לכם את האתר בדפדפן שלכם.

המלצה: כדאי לציין לעצמכם את מספר הצ'קים שנפרעו לפני הזמן או חזרו מלקוחות שטופלו מימין ומשאל לטבלה, כך שתוכלו לעקוב ולדעת מה טופל ומה עוד דורש טיפול, בלי תלות בעדכון נתוני המערכת.

על מנת ששם החברה שלכם יופיע בגיליון הראשי בתוכנה, יש להגדירו בגיליון ההגדרות ולציין את שם החברה, מספר חשבון הבנק, ושם הבנק.

מימין לטבלת תשלומים/זיכויים ישנה אפשרות לחיפוש של צ'קים או חשבוניות, לשם כך יש לבחור בין: חיפוש אסמכתא של צ'ק בראשי לחיפוש אסמכתא של חשבונית בתנועות צפויות.  ולרשום את מספר האסמכתא המתאים, ומתחתיו תופיע שורה שבה יהיה כתוב אם יש חשבונית או צ'ק עם מספר אסמכתא כזאת במאגר או לא, אם יש שניהם יהיו מסומנים בכתום וניתן יהיה לזהות היכן הם מופיעים בטבלאות.

 

 

כרטיס אשראי סליקה .

 

כ.א. סלייקה 1
הזנת נתונים בטבלת כ.א. סליקה

 

בגיליון כ.א. סליקה שמקושר לגיליון קופות יש להזין את כל הסליקות מהלקוחות.

ניתן להגדיר בגיליון ההגדרות שישנם שני מחזורי תקבול בחודש והם יופיעו בגיליון הנ"ל.

בהגדרות זה יש להזין את כל העמודות (למשל אחוז העמלה) של תקבולי הסליקה.

בסטטוס ניתן לראות כמה תקבולים נותרו לעסקה, כאשר כל התקבולים התקבלו הסטטוס יהפוך לפנוי.

 

כ.א. סליקה 2.PNG
פירוט תקבולים קרובים בכרטיס אשראי סליקה

 

כרטיס אשראי תשלומים :

בטבלת הגדרות יש למלא את טבלת כרטיסי האשראי.

תחילה יש לבחור סוג (תשלומים או סליקה תקבולים), ישנה הפרדה בין תשלומים לבין תקבולים, יש למלא מספר כרטיס ותאריך תחילת מחזור החיוב במקום הרלוונטי.

בגיליון זה ניתן לראות בתאריך של כל כרטיס סליקה כמה כסף יתקבל, ובכרטיס אשראי תשלומים מה סך החיובים בכרטיס בתאריך החיוב.

בגיליון כרטיס אשראי יש את כל החיובים/זיכויים שהוקלדו בגיליון הראשי, לחיוב בחודש הקרוב ולחיוב בחודש שאחריו.

בגיליון הראשי בטבלת תשלומים/זיכויים יש להזין את תשלומי כ.א. או ולמלא תאריך, מספר כרטיס באסמכתא, פרטים וסכום.

הסכום יופיע בטבלת הבנק עם כלל החיובים/זיכויים שיש לאותו כרטיס באותו חודש בתאריך סיום מחזור החיוב, בתאריך זה השורות הללו בטבלת התשלומים יהפכו לפנויות.

 

 

 

דפי בנק

במילוי ההגדרות יש להגדיר את סגנון דף החשבון בבנק (האם כתוב +/-  או חובה/זכות) ובהתאם לכך  העמודות בגיליון של מילוי דפי הבנק יתעדכנו. בנוסף ניתן להגדיר אם התאריכים יתחילו מלמעלה למטה או מלמטה למעלה.

בגיליון דפי הבנק, ישנו קישור לתחתית דפי הבנק למקרים בהם מוגדר שהתאריכים יתחילו מלמטה למעלה.

דפי בנק

בנוסף, יש לענות בגיליון ההגדרות על חמש שאלות: "באיזה שם לזהות בדפי בנק את פירעון צ'ק?" ו"באיזה שם לזהות בבנק את החזר צ'ק מספק?" (לדוגמה: ניתן להקליד פירעון ואין צורך להקליד פירעון צ'ק והנתונים ילקחו בחשבון כל עוד ההגדרה מורכבת מהשם שמופיע בבנק או חלק ממנו) לגיליון מילוי דפי בנק. בנוסף, יש להגדיר "לאחר כמה ימים מפירעון צ'ק הסטטוס שלו ישתנה אוטומטית לפנוי?" בטבלת התשלומים/זיכויים בגיליון הראשי. ושתי שאלות אחרונות: "באיזה שם לזהות בבנק משיכת מזומן באמצעות שיק?", ו"באיזה שם לזהות בבנק החזר שיק שהתקבל?".

על מנת שכל הנתונים יתעדכנו בהתאם לדפי הבנק, יש להעתיק את דפי הבנק מהחשבון (על ידי שמירת דפי החשבון באקסל, העתקתם לקובץ של התוכנה והתאמת הנתונים במידת הצורך לעמודות בגיליון).

 

בגיליון הנוכחי ישנה עמודה שבה ניתן לראות אם צ'קים נקלטו בצורה נכונה בתוכנה או לא, ובנוסף אם צ'ק חזר פעם אחת או יותר התא השמאלי יצבע באדום בהיר, ובגיליון הראשי יופיע בסטטוס צ'ק חזר.

כמו כן, מעל לטבלת דפי הבנק, ישנם שני תאריכים שהתוכנה מזינה אוטומטית, התאריך הראשון הוא מאיזה תאריך דפי הבנק יכולים להתחיל (את כל המידע עד תאריך זה ניתן למחוק), והתאריך השני הוא מאיזה תאריך דפי הבנק יוכלו להתחיל, אם תמחקו את כל התנועות בעלות סטטוס פנוי בגיליון הראשי (במקרה כזה מומלץ למחוק את כל התנועות בעלות סטטוס פנוי בגיליון הראשי, ואז למחוק את כל המידע בדפי הבנק עד תאריך זה). חשוב לשים לב כי התאריך מציין את התאריך ממנו דפי הבנק יכולים להתחיל, ולא התאריך שעד עליו אפשר למחוק את דפי הבנק.

דפי בנק הגדרות

ניתן לייבא לתוכנה מידע ממקורות שונים (למשל: דפי בנק מאתר הבנק, תנועות הנהלת חשובות מתוכנות הנהלת חשבונות שונות) בלי צורך בהקלדה ידנית על ידי לחיצה במקור על ייצוא לאקסל. לאחר מכן על מנת שדפי הבנק או המידע שלכם יקלט ב"א.ת.מ", יש ללחוץ בתוכנה על "הדבקת ערכים", על מנת שכל הפונקציות בתוכנה ישמרו.

 

 

תנועות צפויות

טבלת הבנק זהה לטבלת הבנק שמופיע בגיליון הראשי , לכן נסביר רק את יתר הדברים בגיליון.

בגיליון זה ישנה אפשרות למלא פרטים לגבי תשלומים/תקבולים שאמורים להיות בתקופה הקרובה או הרחוקה.

בעמודת סטטוס בוחרים חיוב או זיכוי.  ממלאים בעמוד תאריך פעולת הצפי עד מתי צריך לתת תשלום או לקבל תקבול מסוים, עמודה זו מעודכנת לפי  התאריך העכשווי ללא צורך בעדכון כלשהו.  אם התאריך הגיע והתנועה היא של חיוב הוא יצבע באדום בהיר וזיכוי יצבע בירוק. בעמודה תאריך ערך פעולת הצפי ממלאים את תאריך הערך של התקבול/תשלום וזה נקלט אוטומטית בטבלת הבנק.

תנועות צפויות.

בגיליון תנועות צפויות מומלץ לכתוב מספר אסמכתא (מספר חשבונית או אם אין ניתן לרשום מספר אחר), על מנת למנוע כפילות בין תנועות צפויות לתנועות שבוצעו, ניתן יהיה לחפש את מספר האסמכתא (החשבונית) בעמודה מימין לטבלת התקבולים/תשלומים בגיליון הראשי, ולבדוק אם התנועה עדיין כתובה בגיליון תנועות צפויות ואז למחוק אותה על מנת שלא תופיע התראה מיותרת ו/ או כפילות. בנוסף, מומלץ למלא פרטים, כל אלה יסייעו במעקב אחר התשלומים והתקבולים. בעמודה השמאלית ממלאים את סכום הצפי. בעמודה האחרונה בטבלה ישנה אפשרות למלא כמה שולם/התקבל עד כה במידה ויש נתון כזה. כאשר רושמים בעמוד זו את כל הסכום, פעולה זאת הופכת להיות פקודה שאינה משפיעה יותר על התזרים (אינה צבועה יותר באדום בהיר או ירוק), אך נשארת לצורכי מידע וזיהוי או איתור תנועות.

מעל לטבלת הצפי, יש למלא את תאריך הוצאת הצ'קים בקלסר תשלומים הקרוב, אם יש. במידה ויש קלסר תשלומים, ניתן לבחור בעמודה תאריך פעולת הצפי בקלסר תשלומים הקרוב , ואז תופיע תזכורת בגיליון הראשי במועד הוצאת הצ'קים בקלסר התשלומים ושורות אלו תצבענה באדום בגיליון תנועות צפויות.

אם תקלידו בטעות תאריך צפי מאוחר יותר מתאריך ערך פעולת הצפי, או אם לא תקלידו בכלל תאריך ערך פעולת צפי בפקודה, אז התא יצבע באדום.

על מנת למנוע כפילויות אם מקבלים אותה חשבונית פעמים, ניתן יהיה לבדוק שהיא בוצעה במשבצת חיפוש אסמכתא מימין לטבלת התקבולים/ תשלומים בגיליון הראשי.

 

 

 

הלוואות

בגיליון הלוואות, יש למלא את שם ההלוואה (מטרת ההלוואה), כמה תשלומים ישנם סה"כ, תאריך לקיחת ההלוואה, תאריך תשלום ראשון, סכום ההלוואה, אחוז הרבית, סוג הריבית (שפיצר או קבועה), וסוג ההלוואה (מתקלה או מתחדשת- מידע הרלוונטי לגיליון האובליגו). כל יתר הנתונים מתעדכנים אוטומטית.

הלוואות.

הנתונים מגיליון זה מועברים לטבלת הבנק שנמצאת בגיליונות ראשי, אובליגו ותנועות צפויות.

בטבלת ההלוואה מופיע אוטומטי מדפי התשלום הבא, לפי התאריך שמעודכן בגיליון מילוי דפי בנק.

בנוסף ישנו קישור ל"תזרים הלוואות" מתחדשות, לחיצה על הקישור תעביר אתכם לטבלה הנ"ל.

 

 

 

תזרים מזומנים מפורט

כל מה שבטבלת הבנק מופיע בפירוט בגיליון זה {על ידי פתיחת התאריך , לחיצה על (+)}.

ובצד שמאל יש גרף של מצב הבנק לחודשים הקרובים. בגרף הקו האדום היא חריגה והאשראי בבנק והכחול יתרת הבנק.

תזרים מזומנים מפורט.

מקרא סימנים לעמודת יתרה בטבלת תזרים מזומנים מפורט: ירוק –זכות, אדום – חיוב, סכום לבן עם רקע אדום– חריגה.

בטבלת תזרים מזומנים יש אפשרות לבחור את המידע שיוצג בטבלה לפי סטטוס, מספר אסמכתא, ופרטים (למשל, שם של ספק שלכם שהוקלד בתוכנה).

 

 

קופת מזומן

בגיליון זה תוכלו לעדכן כל מידע לגבי המזומנים שקיבלתם או שילמתם. מומלץ לעדכן כל פעם, על מנת שתוכלו לעקוב אחרי ההכנסות וההוצאות שלכם בצורה מדויקת. המידע שתקלידו בגיליון זה יתעדכן אוטומטית בגיליון הראשי ובגיליון תזרים מזומנים מפורט.

 

 

קופות שקים

בגיליון זה תוכלו לעדכן מידע לגבי שקים שקיבלתם. מומלץ לעדכן כל פעם, על מנת שתוכלו לעקוב אחרי התשלומים שקיבלתם, ומתי יש להפקידם.

עמודת ה"סטטוס" נועדה כדי לציין כפילות בכל הקופות בהן מדווח על צ'קים (קופת שיקים, שיקים לניכיון ושקים למשמרת), אם ישנה כפילות, מומלץ לבצע חיפוש צ'יק בכל הקופות, לפי מספר הצ'יק, ואז תוכלו לדעת היכן הכפילות, ולטפל בה.

כאשר אתם מפקידים צ'ק יש למחוק אותו מטבלת קופות שקים, או אם מעבירים אותו לקופה אחרת. על מנת שלא תופיע הודעה בסטטוס על כפילות או שלא תופיע הודעה שישנו צ'יק שעבר תאריך הערך שלו ולא הופקד.

כאשר תאריך הערך של הצ'יק עבר, השורה תצבע באדום בהיר. בנוסף, תופיע הודעה בראש הטבלה שישנו צ'יק שהגיע תאריך הערך שלו. הודעה דומה תופיע בגיליון הראשי, ותסב את תשומת לבכם לכך שישנה הודעה בקופת הצ'קים ולחיצה על ההודעה תעביר אתכם לגיליון קופת שקים. בנוסף, משמאל לטבלה ישנו מידע לגבי סכום הצ'יקים שעבר זמנם, מספר הצ'קים וסכום כל הצ'קים.

הנתונים מגיליון זה נמשכים לגיליון הראשי, לגיליון האובליגו ולגיליון תזרים מזומנים מפורט.

 

 

שקים למשמרת

בגיליון זה תוכלו לעדכן מידע לגבי שקים שקיבלתם ושמתם למשמרת בבנק. ברגע שתאריך היעד של השק עבר בדפי הבנק שהזנתם הוא ימחק ויהפוך לפנוי. בשלב זה ניתן למחוק את השורה ולהקליד בה מידע חדש. אם ישנה כפילות, מומלץ לבצע חיפוש צ'יק בגיליון קופות שקים, לפי מספר הצ'יק ואז תוכלו לדעת היכן הכפילות, ולטפל בה.

הנתונים מגיליון זה נמשכים לגיליון הראשי, לגיליון האובליגו ולגיליון תזרים מזומנים מפורט.

 

 

שקים לניכיון

בגיליון זה תוכלו לעדכן מידע לגבי שקים שקיבלתם וביקשתם מהבנק את הכסף לפני מועד ערך הצ'יק, יש להקליד גם אחוז הריבית שהבנק לקח לכם עבור הניכיון הצ'יק. ברגע שתאריך היעד של השק עבר בדפי הבנק שהזנתם הוא ימחק ויהפוך לפנוי, בשלב זה ניתן למחוק את השורה ולהקליד בה מידע חדש.  אם הצ'יק שקיבלתם חזר, כדאי לסמן אותו כצ'יק שחזר בעמודה "סטטוס שיק" תחילה, ואז המידע יתעדכן בתזרים. אם ישנה כפילות, מומלץ לבצע חיפוש צ'יק בגיליון קופות שקים, לפי מספר הצ'יק ואז תוכלו לדעת היכן הכפילות, ולטפל בה.

הנתונים מגיליון זה נמשכים לגיליון הראשי, לגיליון האובליגו ולגיליון תזרים מזומנים מפורט.

 

 

ערבויות

במקרה וחתמתם על ערבות בבנק, יש לעדכן את גיליון זה עם כל הפרטים המבוקשים לפי הטבלה. נתונים מגיליון זה נמשכים לגיליון האובליגו.

 

 

פקדונות

בגיליון זה יש לעדכן את כל הפקדונות של העסק, ויש לציין אם מדובר בפקדון בנקאי או חוץ בנקאי. נתונים לגבי פקדונות בנקאיים ימשכו לגיליון האובליגו.

 

 

בטחונות מוחשיים

בגיליון זה יש לעדכן כל רכוש שרשמתם כביטחון ממשי בבנק. נתונים אלה נמשכים לגיליון האובליגו.

 

 

אובליגו

בגיליון זה מתקבלים נתונים מגיליונות שונות לגבי סוגי ביטחונות, ערבויות והלוואות שהזנתם בתוכנה. ערך מספרי הצבוע בצבע ירוק  מסמל פלוס (זכות), ערך מספרי הצבוע בצבע אדום מסמל מינוס (חובה), וכאשר הערך המספרי שווה לאפס הוא צבוע בצבע שחור. לחיצה על ערך מספרי כלשהו תעביר אתכם אל הגיליון הרלוונטי.

הנתונים היחידים שאתם צריכים להקליד בגיליון זה הם התאים הצבועים בתכלת, כמה הבנק אישר לכם בכל קטגוריה.

בנוסף, יש לכם אפשרות להקליד תאריך עתידי מסוים ולראות מה יהיה סך הזכות והחובה שלכם.

 

 

 

 

קישור הורדת ניהול סטטוסים הנהח

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B-dHNhL5VG9SZEZJdFJaUWhjVVU